Rozstrzygnięcie konkursu PIC - DIC
Z przyjemnością informujemy, że konkurs językowo-plastyczny PIC-DIC, który odbył się w naszej szkole, został rozstrzygnięty.
Celem konkursu było rozbudzanie zainteresowań językami obcymi,rozwijanie zdolności plastycznych i wyobraźni,pobudzanie do kreatywnego myślenia,prezentacja umiejętności uczniów oraz uczenie rywalizacji w przyjaznej atmosferze.
Zadaniem uczestników było przedstawienie wybranego słowa w języku angielskim za pomocą obrazu, przy użyciu dowolnej techniki plastycznej.
Pragniemy podziękować wszystkim uczniom klas I-III za tak liczne uczestnictwo w konkursie (otrzymaliśmy ponad 50 prac konkursowych). Uczestnicy wykazali się ogromnym talentem plastycznym oraz niezwykłą kreatywnością. Komisja konkursowa miała naprawdę niełatwe zadanie, aby wybrać najlepsze prace.
Jury w składzie: p. Lucyna Klemba, p. Wioletta Fert, p. Małgorzata Nielepkowicz oraz p. Kamila Wójcik wyłoniło laureatów:
I miejsce Ex aequo:
Amelia Pecyna z kl. IIa oraz Natalia Loba z kl. IIb
II miejsce:
Weronika Gruchała z kl. IIa
III miejsce Ex aequo:
Adam Topolewski z kl. IIIa oraz Łukasz Goździk z kl. Ia
Wyróżnienia otrzymali:
Adam Klemba kl. IIIa, Natalia Sadach kl. IIb, Piotr Winciorek kl. Ib, Kamil Kurek kl. IIIb, Aleksandra Wlazło kl. IIb, Julia Frącz kl. IIa, Hanna Dobruszek kl. Ib, Weronika Kraszewska kl. IIIa, Patryk Król kl. IIIb, Adam Samecki kl. IIIa.
Wszystkim zwycięzcom oraz wyróżnionym serdecznie gratulujemy i zachęcamy do udziału w kolejnych konkursach!
Galeria zdjęć
-
Zwycięska praca uczennicy Amelii Pecyny z kl. IIa. Prezentowane hasło: RICE (ryż).
-
Zwycięska praca uczennicy Natalii Loby z kl. IIb. Prezentowane hasło: GREEN TREE (zielone drzewo).
-
Zwycięska praca uczennicy Weroniki Gruchały z kl. IIa. Prezentowane hasło: CANDY (słodycze).
-
Zwycięska praca ucznia Adama Topolewskiego z kl. IIIa. Prezentowane hasło: SPRING (wiosna).
-
Zwycięska praca ucznia Łukasza Goździka z kl. Ia. Prezentowane hasło: WATERMELON (arbuz).
-
Uczennica Natalia Loba odbiera nagrodę za wyróżnienie w konkursie PIC-DIC.